Let op: Om gebruik te kunnen maken van deze service dient u over een Yeastar S-serie
VoIP-telefooncentrale te beschikken die u bij KommaGo of Voipshop heeft aangeschaft.
Heeft u een Yeastar VoIP telefooncentrale aangeschaft, dan kunt u deze misschien wel zelf installeren en configureren. Geeft u de installatie liever uit handen? Met deze installatieservice wordt uw Yeastar centrale voor u naar wens geïnstalleerd en geconfigureerd door een professional.
Een VoIP-expert van KommaGo zorgt ervoor dat u uw Yeastar S-serie IP-telefooncentrale in gebruik kunt nemen, zonder dat u uw hoofd hoeft te breken over alle instellingen. Vooraf wordt met u overlegd wat de wensen zijn, zodat de professional hiermee rekening kan houden bij het installatie- en configuratieproces.
Wat wij onder andere voor u kunnen betekenen:
Uw Yeastar IP-telefooncentrale aanmelden bij uw provider
Extensies toevoegen
Om binnen de organisatie te kunnen bellen, zijn interne telefoonnummers (extensies) nodig. KommaGo kan voor u interne nummers toewijzen aan telefoontoestellen, zodat u niet alleen collega's eenvoudig kunt bereiken maar ook klanten naar hen kunt doorverbinden.
Ringgroepen instellen
Een ringgroep bestaat uit VoIP-telefoons die tegelijk overgaan wanneer een bepaald telefoonnummer gebeld wordt. Belt men bijvoorbeeld voor uw salesafdeling, voor de klantenservice of voor de administratie? Dan kunnen de telefoons op een afdeling tegelijk rinkelen bij een oproep.
Het is mogelijk om een keuzemenu in te stellen. Zo komen bellers direct bij de juiste afdeling of persoon uit.
Wachtmuziek regelen
Soms zijn al uw medewerkers in gesprek en is het niet mogelijk direct een telefoontje aan te nemen. Om bellers de zekerheid te geven dat zij nog in de wachtrij staan en om het gevoel van lang wachten te verminderen, kan een wachtmuziekje worden ingesteld.